Veelgestelde Vragen

Bestelproces
  • Hoe Kan ik bestellen?
  1. Bovenin de balk ziet u het woord ‘Winkel’ Staan, daar klikt u op en zo komt u bij onze artikelen.
  2. U kiest het artikel naar keuze en selecteert de geur en hoeveelheid en voegt het product toe aan het winkelmandje.
  3. U klikt op het winkelwagentje en controleert uw bestelling.
  4. Bij verzending kunt u kiezen voor Brievenbuspost of Pakketpost. Let op! Brievenbuspakket kan alleen van 1 t/m 12 waxmelts of 1 t/m 12 drijfkaarsjes.
  5. Alles gecontroleerd? Dan kunt u verder naar afrekenen.
  6. Hier vult u uw gegevens in of kunt u als terugkerende klant inloggen.
  7. Controleer uw gegevens en kies uw betaalmethode, u kunt het bedrag rechtstreeks overmaken (dit is dan vrijwel meteen binnen bij ons) of via Ideal betalen (Duurt over het algemeen wat langer tot wij het bedrag op rekning hebben)
  8. U krijgt na betaling een bevestiging per email.
  9. Zodra de betaling binnen is en het pakket gereed wordt gemaakt voor verzending, ontvangt u een mail.
  10. Bij de optie verzending middels pakketpost krijgt u per mail bij verzending een track & trace code toegestuurd.
  • Ik heb geen bevestiging gekregen, wat nu?
  1. Indien u na uw bestelling geen bevestiging per mail heeft gehad kan het zijn dat deze in de spam inbox is binnen gekomen, wij raden u aan om deze te checken
  2. Een andere optie is dat het email-adres verkeerd ingevuld is, in dit geval kunt u contact met ons opnemen per mail musthaves-by-mipa@hotmail.com of per contactformulier op de site.
Verzenden en Betalen
  • Hoelang duurt het voor ik mijn bestelling ontvang?
  1. Zodra u uw bestelling bij ons plaatst krijgt u een bevestiging. Wij gaan dan dezelfde dag kijken of de bestelde artikelen op voorraad zijn of gemaakt moeten worden
  2. Indien deze gemaakt moeten worden, gebeurt dit binnen 2 werkdagen.
  3. Zodra de betaling binnen/goedgekeurd is, wordt uw pakket klaargemaakt voor verzending. Wij streven ernaar om het pakket dezelfde dag nog te versturen. (handmatig overmaken gaat over het algemeen sneller dan Ideal betalingen) Let op! De bestelling wordt pas verzonden als de betaling binnen is.
  4. U krijgt per mail een track & trace code als het pakket is verstuurd.
  • Welke Verzendmethode moet ik kiezen?
  1. U kunt kiezen voor Brievenbuspakket als u minder dan 13 Melts besteld of minder dan 13 Drijfkaarsjes. Ook kunt u voor deze methode kiezen als u tot 5 parfum Hangers besteld. Dit i.v.m. gewicht van brievenbuspakketjes
  2. Bij een bestelling meer dan 12 Waxmelts / Drijfkaarsjes kiest u voor Pakketpost
  3. Ook bij bestelling van een brander, geschenkpakket of Votief kaarsjes, kiest u voor Postpakket
  • Hoe wordt mijn pakket verstuurd?
  1. Al onze bestellingen worden leuk verpakt en bevatten een lijstje waar de bestelde artikelen op vernoemd staan met daarbij een kleine uitleg.
  2. Bestellingen per brievenbuspakket worden verzonden in een bubbeltjes envelop.
  3. Bestellingen per pakketpost worden in een doosje met bescherm materiaal verstuurd.
  • Kan ik mijn pakket ook volgen?
    Zowel bij Brievenbuspakket als bij Postpakket, ontvangt u een track & trace code per mail.
  • Wat zijn de Verzendkosten?
  1. Brievenbuspakket kost €3,95
  2. Postpakket kost €6,95
  • Is versturen naar het buitenland ook mogelijk?
    Helaas is het niet mogelijk om onze pakketjes in het buitenland te laten bezorgen. Dit i.v.m. hoge verzendkosten.
  • Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
  1. Ja, het is mogelijk uw bestelling af te halen bij onze vestiging in Exloo.
  2. U kunt hier contant of per pin betalen.
  • Welke betaalmethodes zijn er?
  1. U kunt veilig via Ideal betalen.
  2. U kunt het bedrag handmatig naar ons overmaken onder vermelding van uw naam en ordernummer.
  3. Bij afhalen in Exloo kunt u zowel contant al met pin betalen
Overige Vragen
  • Ik heb een klacht
    Klahten kunt u mailen naar musthaves-by-mipa@hotmail.com of u kunt ons contactformulier op de site invullen. Wij streven ervaar om uw bericht binnen 2 werkdagen te beantwoorden.
  • Kan ik mijn bestellingen annuleren / wijzigen of retour sturen?
  1. U kunt uw bestelling binnen 24 uur annuleren, tenzij deze al naar u verstuurd is.
  2. Wanneer u de bestelling wilt wijzigen, raden wij u aan om z.s.m. contact met ons op te nemen via musthaves-by-mipa@hotmail.com of via ons contactformulier.
  3. Bij het kiezen van extra producten, kan het bedrag handmatig alsnog naar ons overgemaakt worden.
  4. Bij het verminderen van producten, ontvangt u uw geld terug zodra dit bij ons binnen is gekomen.
  5. Bij wijzigen van geur / kleur, komen geen extra kosten, mits uw bestelling nog niet verstuurd is.
  6. Niet tevreden met uw artikel? Laat het ons dan binnen 7 dagen weten. Indien het artikel in originele staat is (zoals u het ontvangen heeft) kunt u het binnen 14 dagen retour sturen(met uw contactgegevens) en krijgt u uw geld terug. Zie onze algemene voorwaarden voor meer informatie over dit onderwerp.
  • Het product dat ik wil bestellen is uitverkocht.
  1. Het kan voorkomen dat een product uitverkocht is,
  2. over het algemeen krijgen wij maandelijks nieuwe voorraden binnen
  3. mocht het zo zijn dat u op zoek bent naar een specifiek product en/of graag wilt weten wanneer deze weer besteld kan worden, kunt u mailen naar musthaves-by-mipa@hotmail.com of ons contactformulier invullen.
  4. Wij streven ernaar om binnen 2 werkdagen uw vraag te beantwoorden.
  • Mijn favoriete geur staat er niet tussen.
  1. Wij zijn eigenlijk constant aan het kijken welke geuren populair zijn.
  2. Zoekt u een specifieke geur die niet op onze lijst staat? Kunt u ons altijd een mailtje sturen via musthaves-by-mipa@hotmail.com of het contactformulier invullen.
  3. Wij kijken graag voor u naar de mogelijkheden.
  • Kan ik de geuren eerst ruiken?
  1. Wij hebben helaas geen fysieke winkel waar de geurtjes geroken kunnen worden
  2. Wel staan wij op diverse markten en braderieën in de provincie Drenthe, deze staan in de agenda op de pagina.
  3. Op deze markten en braderieën hebben wij al onze 60 geuren Waxmelts uitgestald en ook diverse drijf en votief kaarsjes.